God morgon! ♥

God morgon! ♥
Äntligen kom jag upp i en skaplig tid idag. inte är sommarlovet menningen att sova bort heller, man ska njuta av dagarna ;-) så för första eller andra gången idag så gick jag upp vid 10. väldigt duktigt av mig!

Dagen idag vet ni redan hur den ser ut. jag längtar jättemycket tills jag ska möta upp mimmi & jonna på tågstationen och sen far vi vidare till stan, där jag ska gå direkt till make up store. ska bli riktigt spännande hur dom kommer sminka mig, och hur jag kommer se ut efter. vi får väll se jonna's och mimmi's reaktion efter. ingen är nog van att se mig sminkad eftersom jag aldrig sminkar mig, men nu får vi se hur mycket det blir och om det blir bra överhuvudtaget. men jag litar på dom, helt klart!

nu ska jag forsätta kolla lite bloggar & samtidigt har jag på tv:n.

drar sen ut i solen, SOLEN ÄR ÄNTLIGEN HÄR!!

puss / E' ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

sv; jag ska till väla med min pojkvän :) sj? :D

2010-08-05 @ 11:15:18
URL: http://favouritechild.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0