fredagsmys! ♥



Hej alla supersöta bloggläsare ;-)

Förlåt för den hemska uppdateringen idag. men som ni vet så har jag umgåtts med anton, mimmi och jonna. anton åker till gotland imorgon, tidigt på morgonen, så vi var tvungen att umgås lite extra nu innan han åker. men vi var lika duktiga som alltid och städade ur husvagnen riktigt ordentligt, eftersom det var sista gången vi var där. husvagnen ska lämnas tillbaka till anton's låtsas pappa's jobb. men vi ska försöka ta en till sov-dag innan skolan börjar. jag förmodar att det blir här, men det blir alltid lika mysigt!

och vet ni vad ? jag har fixat en videoblogg åt er, så där kommer det mesta förklaras av dagen idag, och lite annat smått&gott. ni får helt enkelt lyssna. jag gjorde en ny idag, och jag måste säga att jag ser helt sliten ut. visst, jag är det, men för sliten ut och allt är verkligen en STOR katastrof. men sak samma, det är ju bara ni som ska kika, right ? ;-) och den här gången ska det också funka att kolla på mina egna videosar, jag fixar det ;-)

just nu håller min syster på och lagar mat åt oss. det blir hamburgare & strips (som på bilden). gott va ? ;-) riktigt bra fredagsmat, me like!

FREDAGSMYS TODAY ! ♥

min fredag blir att spendera hemma. jag behöver "egen tid". ska hinna förbereda lite saker inför dopet imorgon och sen ta en svalkande och skön dusch, skämma bort mig lite extra, ansiktsmask, peeling, raka benen osv.. sånt gillar vi ;-) jag kanske ska ta ett skönt bad? hmm.. ska först få i mig mat iallafall.

nej, nu ska jag kolla hur det går med maten, kanske ska hjälpa till med något ;-)

puss / E'


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: aw så bra! :)

idag har det faktist inte hänt så mkt ;o

mest varit lite med min kusin och min mamma :)

själv då? :D

2010-08-06 @ 19:31:24
URL: http://eemmaviberg.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0