fredag den 13:onde..

Hej alla underbara läsare!

Dagen har knappt påbörjat för mig eftersom jag för det mesta har suttit framför tv:n och datan. har fixat lite saker och sen har jag nyss pratat klart med min mormor. hon vet om lite saker som jag tycker osv, ja sånt jag inte tar upp här.. men vi bestämde en dag som hon & jag skulle umgås,  only we! det ska bli riktigt kul, och sist det var så var säkert när jag var runt 9, 10, 11 år. det känns som evigheter sen, men nu blir det iallafall av. vi ska förbi min gammelmormor också som bestämt, och sen hittar vi på något. jag ska också sova kvar där. det blir på tisdag ;-)

Men iallafall, nog om det.. ska fixa iordning mig lite, kolla vad jag ska ha för kläder på mig när vi drar iväg till arosfortet och sen ta sällskap med tove dit. vi är duktiga vi, så vi går istället för att ta cykeln. det finns lite anledningar för det. min pappa och hennes pappa kommer och hämtar oss, I think.. dom kommer med en limo till oss och kör oss hem. haha, nej riktigt så är det inte ;-) men det hade vart kul om det var så.

Nu ska jag kolla vad syrran gör, låter som hon river halva köket.

Ha en bra dag alla, fredag den 13:onde.. buhuhuh

puss / E'

svarar på kommentarerna ikväll, har mycket att göra innan jag åker iväg ;-)

Kommentarer
Postat av: MATILDA

tack söte ! :D



haha ja jag bor i malmö :D

2010-08-13 @ 12:01:41
URL: http://lbm.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0