förlåt för dålig uppdatering!

Hej alla bloggläsare ;-) har ni saknat mig ?

Förlåt för den hemska uppdateringen, skolan har ju börjat igen så de blir mindre bloggning och sen alla träningar, kompisar osv.. så de är anledningen till varför bloggen har stått stilla. jo för sig, bloggade ett jättekort inlägg igår om att jag inte alls var på blogghumör. lite privata saker ;-) men självklart ska jag försöka få igång bloggen ;-) har iallafall kvar mina underbara läsare, superkul att se! tack !

Dagen idag har varit väldigt lugn, samma igår ;-) första inneträningen startades igår, och det var skönt att vara tillbaka på plan, men endå väldigt ovant ;-) men bara att träna upp sig nu innan alla matcher startar. längtar väldigt mycket till matcherna börjar, ;-) men nog snackat om de..

Idag har jag umgåtts med jonna och sen mött upp anton för att prata lite. inget annat tror jag ;-) mamma har börjat få packnings nerverna igång haha ;-) hon vill ha allt som går att fixa klart tills hajken på torsdag, så hon packar åt mig, vilken service va ? ;-) ja justja, vi ska på hajk på torsdag och sova ute i tält 1 natt. kom på att jag hade glömt och berätta det för er ;-) jag och min kära klass ska iväg. ska bli riktigt kul, eller kanske inte när vi går 1 mil, men när vi är där, och paddlar hemåt dagen efter. ska sova tillsammans med mimmi & jonna. mimmi tar med tältet, och sen har vi delat upp vad vi ska äta, och vad alla ska ta med. nudlar & korv med bröd. låter gott va ? ;-) men ska bli riktigt mysigt iallafall!
9:3, nu kör vi ;-)

Snackar med vännerna på msn, ovanligt va ? ;-) ska forsätta ett tag till, och sen gå ner och kika om mamma har packat iordning i andra väskan jag tog in, fick tydligen inte plats, great!

puss / E'

förlåt för dålig kommentarsvar! men jag ska försöka komma igång igen med att svara på kommentarerna ;-)



"de här är ju öken, de fattar väll vilken lirare som helst" ;-)
haha go go go!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0