före&efter bilder ?

God morgon!

Förlåt för den dåliga uppdateringen senare på kvällen & för alla sena kommentar svar. men mitt internet krångla ordentligt igår, det var bara msn som funkade, så chattade med kompisarna istället ;-) men idag verkar det fungera bättre, och det är väll tur de med tanke på att jag ska få in lite bilder på före&efter jag har färgat och hur mitt hår blev klippt osv..

Jag blev inte speciellt nöjd över hur kort det är, men som tur är växer det ut så fort, så jag hinner knappast tänka att det är lika kort länge till ;-)

Mamma kom nyss in och checkade av med mig hur vi skulle göra idag. lite grejer ska vi göra nu här, och sen ska hon iväg och prata med någon och senare blir det att färga håret om inte före allt.. vi får helt enkelt se ;-)

Mimmi kommer också senare, det blir hon idag igen, ovanligt va ? ;-) me like!

puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0