film, melon, godis, sprungit 4 km, söndagsmys med rossie och mimmi! ♥

hej alla läsare ;-)

hoppas ni har haft en bra dag. som ni såg, så hade jag inte så mycket att göra under dagen. det enda var att jag skulle iväg på kvällen och springa med rosanna och mimmi men allt sluta som vi inte hade tänkt.. det börja med att jag bytte om för att springa med dom. så jag cyklade hem till mimmi och rosanna efter. mimmi höll på att möblera om sitt rum, och det blev hur fint som helst! men anyway, det tog längre än vad vi trodde. så vi bestämde oss för att dra till coop för att handla melon som kosta 4.90/kg. så vi drog snabbt dit eftersom klockan var halv 9 och det stängde 9. så vi bestämde att jag skulle sova hos dom. så vi drog och handla och sen hem till mig för att packa sovsaker. efter att jag var klar så drog vi hem till dom igen och lämna av melonen och alla grejer. melonen vägde runt 7 kilo, så ni kan tänka er hur tung den var, och hur mycket det är ;-)

men iallafall, vi sprang 3 km i ett väldigt bra tempo och sen 1 km i högre tempo ;-) vi alla var jättenöjda över springturen!
vi drog hem efter det till dom och alla duschade och tönta oss, eller iallafall mimmi haha ;-)

så efter att rosanna var klar, så lagade hon mat till oss, vid halv 12. korv & makaroner blev det, mumma ;-) och just nu sitter vi inne oss mimmi och väntar på att alla ska ha bloggat klart. bilderna är tagna nyss, så nu ska vi gotta ner oss, och vi 3 har redan ont i magen för melonen, haha.

nu kom mimmi nyss med en glass, så ska äta den med dom och sen ska mimmi hinna blogga också ;-) enjoy of the pictures! ♥

puss / E'

svarar på alla kommetarer imorgon..







Kommentarer
Postat av: johanna

ohoh, smarrigt! :)



sv; jadu, ska till banken bland annat & sen ska jag även vara med min pojkvän, wieee :D

2010-08-02 @ 08:45:45
URL: http://favouritechild.blogg.se/
Postat av: MATILDA

jag tycker verkligen att du ska följa det ! :D

2010-08-02 @ 11:37:05
URL: http://lbm.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0