ett till inlägg!

Nu är jag tillbaka igen, och duktig som jag är så skriver jag ett litet extra inlägg till er, snällt va ? ;-)

Jag har spenderat dagen med mimmi efter skolan och jonna ett tag efter, behövdes verkligen! och vad mimmi har skrattat, samma sak med jonna. trodde jag aldrig skulle lyckas få dom att garva så mycket som dom gjorde, men enkelt var det haha ;-) men det tog sig av min hals sen, skrek så jag höll på och dö. då kan ni nog fundera vad vi gjorde ;-) har inte så mycket att berätta just nu, men ska forsätta kolla på tv en stund och sen sätta mig ner med engelskan, så jag slipper känna att den inte är klar. ska lära mig lite verb och sånt tror jag att det var? justja, en sak till.. eftersom vi inte hade någon spanska lärare igår, och det gick inte att skaffa någon ny så som jag uppfattade det, så fick våran grupp dela på sig. så vissa gick till kent medans andra till evelina. jag kom till kent's grupp där jag kände iprincip alla, så de va skönt! har nog en bra chans att förbättra mig i spanska nu, så let's go!

Lite snack med kompisarna på MSN, sen dags att krypa ner i sängen ;-)
Eller kanske är det något bra på tv? vi får se..

puss / E'




me right now! sliten och trött efter en lång dag i skolan..

Kommentarer
Postat av: Elionore

okej, jadå, allt är okej om man säger så :)



det är lugntr, jag har varit sämst på att uppdatera också, men internet har slutat fungera ett tag, 2 ggr t.o.m ;)

2010-08-31 @ 21:33:47
URL: http://tynellelionore.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0