dålig uppdatering



bloggen har stått still hur länge som helst nu, jag vet! men nu har skolan kommit igång och läxor skickas hem hela tiden. visst, vi har inte fått så mycket än, men jag lovar, de kommer komma tyvärr..
anledningen till varför jag inte har bloggat är för att min data har något fel, hela datan laggar upp sig. men försöker så gott jag kan iallafall till att blogga ;-) har hållt mina läsare även fast uppdateringen har varit väldigt dålig på sista tiden. så tack till er som läser min blogg endå, väldigt tacksam!

ja, nu har skolan rullat igång, och har väll inget speciellt att berätta om just de. man känner verkligen att gå upp tidigt varje morgon och gå långa dagar är verkligen inte min grej, inte alls! men försöker så gott jag kan, även fast jag iprincip somnar på varje lektion, suck.. men försöker så gott jag kan, kanske ska lägga mig tidigare, alltid något ;-) vi får se..

mycket har hänt på dom här dagarna, så jag har faktiskt inte heller har haft så stor lust att blogga, alltså inte alls på blogghumör tyvärr, sorry for that!
'
men ska försöka komma igång rätt bra iallafall, ska rensa hela min data så jag snart slipper slänga ut den. bjuder också på en liten bild på mig som är tagen nyss, I hope you like it ;-)

mimmi är här, så ska forsätta vara med henne, puss / E'

Kommentarer
Postat av: rosanna



sv: saknar dig också sötnos! :)<3

söt bild!<3

2010-08-31 @ 19:33:11
URL: http://rosannamaaard.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0