amanda & vilma ♥



G o d  m o r g o n  a l l a  l ä s a r e ! ♥

Jag var duktig idag som gick upp i en bra tid. känner att även om jag går och lägger mig sent, så ska jag inte sova bort halva dagen liksom.. så jag gick upp halv 10 tror jag den va ;-) fixade mig lite snabbt och sen tog jag en morgonpromenad med chica. väldigt skönt att ta en promenad på morgonen, även om man skulle vilja gå tillbaka till sängen och lägga sig, menmen.

Ja, idag spenderar jag min dag med mina underbara kusiner, vilma & amanda (dom på bilden). vilma är till vänster på bilden och amanda på höger. och vet ni vad ? jag har tagit dom 2 bilderna med min mobil.. såg att det blev väldigt bra bilder på dom ;-) väldigt nöjd över min mobil.

Nej, nu ska jag ta mig ut, fixa lite till min kanin, ge mat, fylla på vatten, städa litegrann, fylla på hö, och sånt smått&gott. känns som att jag aldrig tar hand om honom längre, jag är sjukt dålig på att komma ihåg, även om det inte är så mycket att göra. men nu ska jag allt göra det och sen har jag tänkt att jag ska cykla iväg till spåret och köra 3 km. känner att jag behöver det efter all fika på dopet och allt man har ätit på under kvällarna. allt ska bort, ALLT ;-)

Ha en jättebra söndag, uppdaterar antingen en gång till innan jag åker, eller när jag är hos dom, om jag nu får låna datan ;-)

puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0