svar på frågorna ! 19:45

vad vill du få ut av ditt bloggande? Vill du bli den nya kissie?

- få ut och få ut, det beror på hur du menar. men det är klart att man vill få ut något av sin blogg. kanske hur man egentligen är. vissa kanske tar en för hur den ser ut, vilket kan bli väldigt kört i slutändan. men jag vill att dom som läser min blogg ska förstå att jag kanske inte är den personen som dom flesta ser mig som. vissa kanske ser mig som den personen i verkligheten, som mig på bloggen vilket är då väldigt bra. men dom som inte gör det, vill jag att dom ska ta ett titt här och se egentligen hur jag är, jag menar eftersom det är väldigt svårt att visa för alla hur man är som person egentligen. nu kom jag in på lite mera haha ;-) men det kanske bara är desto bättre ?

- haha, den nya kissie vill jag verkligen inte bli. du kanske menar att tjäna så mycket pengar som hon, och leva "the perfect" life. hmm, det skulle allt va kul att testa på det, alltså att känna av hur det är, men jag skulle absolut inte kunna tänka mig att leva som hon. visst hon har det bra, men det har jag precis lika mycket, även om jag inte äger den summa pengar som hon gör. klart man vill tjäna lite på det man tycker är kul, vilket är som ett litet mål för mig i framtiden. men det får vi se senare. om man kanske har kvar "suget" för att blogga eller om man tappar det totalt. ingen aning om hur det kommer bli.


Vad har du för framtidsvisioner?

- förstår inte helt hur du menar. men om du menar med min framtid med bloggen ? jag kan svara kortfattat på det. om det inte är det du menar, så kommentera gärna om och berätta hur du menar, så svarar jag jättegärna på det. min framtid med bloggen vet jag inte alls hur det kommer se ut. jag börjar på gymnasiet om cirka ett år, vilket innebär mer pluggande, + alla mina träningar, som jag absolut inte kommer lägga av med. så att blogga senare, har jag ingen aning om hur det kommer bli. självklart hoppas jag att jag tycker det är lika kul då som nu. att blogga är verkligen som min andra hälft ibland. utan bloggen så får jag inte ut mig det som jag vill, vilket verkligen kan kännas vissa gånger. mår ibland bättre utav att jag har skrivit av mig på bloggen. mina föräldrar, släkt och vänner läser min blogg, så det är bland det roligaste ;-)


vad gör du på en fredag ?

vad fick dig börja blogga ?

- hmm, på en fredag. det kan vara allt ifrån att ha fredagsmys med familjen eller umgås med kompisar. oftast blir det nog hemmakvällar, vilket är väldigt skönt med tanke på att man har slitit väldigt hårt den veckan som är över. men ibland kan det bli att jag umgås med mina kompisar. vi kan ha allt ifrån spa-kväll till att vara ute väldigt sent, eller kanske sova över. ingen aning, men det brukar alltid vara något sånt ;-)

- innan jag började blogga överhuvudtaget så hade jag sett flera av mina kompisar att dom satt nästan hela tiden och bloggade. visst det verkade hur kul som helst tänkte jag, men det var endå inte min grej på något sätt. jag kan absolut inte skriva något, som blir bra i slutändan tänkte jag. men jag ville endå testa på det. jag älskar att testa på nya saker, och därför ville jag pröva hur det var. om det inte var något för mig, var det bara att ta bort bloggen. så jag skrev och skrev, och kunde absolut inte sluta. det var hur roligt som helst efter ett tag, då när man hade kommit in i det. många besökare hade jag inte, men det var endå bara skönt att skriva ur sig på saker och ting. efter ungefär 1 år, så fick väldigt många reda på att jag hade en blogg, det snackades lite varstans i skolan som jag fick höra av mina kompisar som hade hört det, och vissa kom fram och sa att jag skrev en jättebra blogg. bara det stärkte mig själv ännu mera till att blogga. jag har varierat väldigt mycket mellan blogg, blogspot, devote m.m. har aldrig riktigt kunnat bestämma mig. har inte bestämt mig nu heller, om jag ska gå tillbaka till blogspot eller vara kvar här på blogg. men har hittat så underbara läsare här, så jag tror jag stannar. och ni vet att jag är hur tacksam som helst att ni läser min blogg. T A C K !


Vad tycker du om min blogg?
Vem lagar maten hos dig?
Favorit film?
Favorit serie?

- jag tycker om alla's bloggar som jag läser och pratar med igenom kommentarerna. det är inte så att jag just "pekar" ut en för att den är bäst eller så, och jag vet att det inte är så du menar. men självklart tycker jag om din blogg, annars skulle jag inte börja kommentera och prata med dig. så det du gör är jättebra.

- det blir min mamma och pappa. eftersom jag bara är 15 år, så bor jag hemma fortfarande. ibland kan det vara min syster som blir 18 i år, och ibland så kan det tillochmed vara jag, tro det eller ej. haha ! men det är mest min mamma som lagar maten.

- min favorit film är "taken". den är skräckis, som jag verkligen älskar. jag är inte alls någon som gillar skräck filmer, men den filmen sa mina kompisar att den var jättebra, så jag tittade på den, och den har jag sett hur många gånger som helst efter det. och kan bara säga att den är lika läskig varje gång för er som inte har sett den. ni som inte har sett den, SE DEN !

- hmm, där fick du mig att tänka ;-) favorit serie.. grey's antomy (stavning?), vänner kan också vara bra, men jag är nästan inte för serier på det sättet. jag gillar exempelvis: äntligen hemma och sådana program (exempel).
så serier kollar jag inte alls så mycket på, det kan hända men det är väldigt sällan det händer.

hoppas du fick svar på det du ville !


finns det någon person som du beundrar?

- klart det finns någon ;-) nejdå, skämt o sido.. jag beundrar faktiskt ingen på kärlekssättet. dom killkompisarna jag har, är dom bästa killkompisarna jag har också. man har så lätt att prata med dom, och umgås med dom. så jag är glad över att jag är kompis med dom, och inte ha nån av dom som pojkvän faktiskt. visst skulle det vara mysigt att ha en pojkvän, men jag känner att jag inte har tid för någon just nu. nu låter det som en hund som man måste ha mycket tid till, men det jag menar är att eftersom jag tränar 5 gånger i veckan och har skolan att ta hand om, så blir det mycket i veckorna. vilket då kan leda till att man umgås för lite.. jag vill umgås hur mycket som helst med den jag älskar, självklart ! men känner bara att just nu, vid det här tillfället så finns det ingen tid för någon. kanske senare.. skulle absolut inte ha något emot att ha någon vid sin sida nu, men då blir det kanske för lite att umgås.. vilket jag tycker är väldigt synd, och det kanske du också tycker och ni andra ?

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?

- kikade in den nyss, eftersom jag fick länken här. hade ingen aning om att dom blev Blogawards i höstas, men grattis till dom. den verkar en väldigt bra och fin blogg. jag älskade deras design, jag hoppas jag snart ska kunna fixa en egen, bara mimmi kan lära mig hur man gör eftersom hon gjorde den jag har nu.


Tack allihopa för era frågor. det värmer verkligen att ni tar er tid att fråga mig saker som ni funderar över ;-) nästa frågestund kommer dröja, och då vill jag ha flera frågor. som sagt; ingen fråga är fel. nu vet ni det haha !

ha en forsatt trevlig kväll, så hörs vi imorgon ! puss / E'


Kommentarer
Postat av: rosanna

sv: förlåt, jag hann inte fråga, men jag gör det näsa gång! I promes!

Kul att du fick många frågor i alla fall! :)



Kul det ska bli idag gummasan! :)<3333 loveu!

2010-04-30 @ 18:00:13
URL: http://rosannamaaard.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0