SM TILL RÖNNBY, GRATTIS ! *

Hej alla fina bloggläsare !

sm i globen slutade ..? ja iallafall rönnby vann på straffar. fyfasen vad grymt det va! :D det var hur spännande som helst att se här hemma. hoppade till varje gång rönnby var påväg att göra mål. på straffarna var det bäst till 5, för er som inte vet. och dom missade inte en enda gång, vilket iksu gjorde dom 3 gångerna. så karolina widar avgjorde det på en straff. 3 straffar som satt i mål av rönnby, så himla bra! så nu kan jag äntligen pusta ut och känna mig glad för deras skull.


är jättesugen på att springa ute en stund, så ska nog ta med mig själv och springa någon bra väg. känner att jag vill ut och röra på mig, och nu när jag iallafall får springa efter alla omständigheter med mina knän, så ska jag också nytta den tiden. måste träna sjuktmycket nu innan göteborg! mycket muskler ska jag ha hunnit bygga upp innan göteborg & bli mjukare i kroppen. ska ta med den tiden till sista träningsdagen på onsdag med målvaktslaget till att mjuka upp min kropp. tycker det är sjukt trist att vi inte ska träna något med målvaktslaget förän i juli igen.. kommer sakna alla hur mycket som helst, även om man ser dom i skolan så blir det inte på samma sätt, självklart inte!

nej nu ska jag klä på mig bra kläder till springningen och sen dra ut! och ska vissa tjejer ifrån laget springa imorgon, så då blir det mera. det gillas ! (spring-dagar tisdagar & söndagar)

allihopa, ha en forsatt trevlig lördag så uppdaterar jag efter jag har sprungit i vår vädret. ingen sol idag, väldigt trist och kallt är det men det hindrar varjefall inte mig att inte springa, så sätta fart på mig är det lätt att göra! kanske ni förstår nu ? :D

puss / E'


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0