lite bilder ifrån veckan & idag. 00:25



vi fick besök av den här sötnosen, min gudmor's son isac. hur söt och snäll som helst ♥
dom kom förbi förra fredagen & hälsade på. ja, ni ser hur söt han är på bilden !




sara's present som var ifrån mig,elin & elin. vi hade en liten födelsedag för sara
bara vi 4. jättemysigt var det ♥ ni kan fundera allt vad som låg i paketet..
ledtråd: när man fyller 15 måste man bara ha...? haha !


kvällens oufit: en gammal tröja med snobben-tryck, köpt på h&m för många år sen.
shortsen är märket addidas, som är köpta i thailand ♥
mysigt att bara gå såhär här hemma, och bilden är tagen idag, ungefär nyss !


mitt hår right now. igår på skoldansen hade jag vågigt hår för första gången.
har säkert haft det någon gång förut, men aldrig använt en vågtång som elin
hade, som jag självklart testade på. ett bra resultat. lockarna håller verkligen ♥
ska ha en sån, när jag har samlat ihop lite pengar till mig.


sista bilden jag ska berätta kort om. mina naglar som blev klara på bara
några minuter, och sen det där guldiga är som ett "smycke klistemärke",
som jag köpte i thailand när jag var där. och sen glans under, som jag berättade
tidigare. och min kääära biologi-bok. det blir som en "god natt saga" för mig. haha !

nu ska jag krypa ner i sängen, god natt ! ♥ imorgon blir det ut och springa med tjejerna ! klockan 11 är jag på topp.. eller det får vi se imorgon haha ;-)

bild på min nya mobil kommer imorgon, (eller idag), och om ni är så nyfikna att ni inte kan vänta så sök på google, och sen " sony ericsson aino ". vissa av er lär nog veta vilken mobil det är. den har gått jättemycket på reklam förut.


Kommentarer
Postat av: Deniesé

Fina bilder ! :D

2010-04-25 @ 11:09:09
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Latte Liten

får kolla in mobilen imon då :)

2010-04-25 @ 11:09:46
URL: http://latteliten.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0