från blogspot till blogg !

Hej alla bloggläsare ! :D

Nu äntligen ska jag ge blogg.se en chans. mimmi har varit så snäll och fixat min design, så jag hoppas ni tycker om den lika mycket som jag gör. som sagt så vet jag inte om jag kommer hålla mig här eller om jag går tillbaka till min gamla blogg som är ; www.emilygran.blogspot.com ! kolla in den, jättegärna. även fast jag inte har uppdaterat något idag på den bloggen så kan ni gå in och kika endå. en liten försmak innan ni läser den här.

skola idag också, dagen gick hur fort som helst. lite segt dom 2 sista lektionerna, men jag klara mig. tur de ! mötte upp mimmi utanför skolan och vi åkte till tobbe för att lämna någon katalog med beställning för att sälja sockor & underkläder till klasskassan. ja, alltså hans mamma har hand om det, haha. inte kunde ni tro något annat ? sen gick vi vidare till samhället och kolla efter sommarjobb, men hittade inget på dom 2 ställerna vi var på. jag vet inte alls om vi ska forsätta eller om vi ska ge upp ? vi får se helt enkelt.

hoppas mina bloggläsare + flera andra som inte har läst min blogg förut börjar läsa här. jag hoppas jag inte förlorar på att byta blogg-sida. vill så gärna ha kvar mina bloggläsare !

har mimmi brevid mig, och vi ska snart hitta på något skoj. imorgon är det innebandy match: rönnby-iksu ! HEJA RÖNNBY ! :D

puss / E'


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0