förlåt ! 20:07

Hej alla underbaraste !

hoppas allting är bra med er. själv mår jag helt okej. och jag ber också hemskt mycket om ursäkt för dålig uppdatering. jag har hur mycket plugg som helst i skolan, att jag måste ta tag i det, så då blir det att bloggen står stilla någon dag eller så. egentligen var det inte alls planerat att jag skulle skriva något i bloggen idag, men jag ville få in ett litet inlägg om lite saker & ting. imorgon är det skoldans, sista också. så ska passa på att gå med mina 3 tjejor, elin, elin & sara. ska bli jätteskoj, + att sara blir 15 imorgon ! grattis gumman <3 byxmyndig, cykla utan hjälm, köra moppe, finns det något mer ? haha jag har absolut ingen koll, det är ungefär det jag har koll på.. duktigt av mig. så imorgon KAN det dyka upp ett inlägg efter skoldansen eller före. ingen aning om hur elin's data funkar eftersom vi ska vara där och fixa oss.

 

om ni undrar varför jag inte har lagt upp så mycket bilder är för att jag har inge utrymme i min data för att ladda in bilder. jag måste flytta över till hårddisken som jag absolut inte har haft tid att göra. skolan & träningarna har tagit upp min tid den här veckan, och sen har jag glömt av det.. det tar väldigt långt tid också, med tanke på hur mycket bilder som ska över.

som sagt, jag tränar 5 gånger i veckan + skolan + alla läxor.. rätt hårt !

så det är min förklaring för de & för att bloggen har stått stilla.. ska skärpa mig !

 

ha en underbar kväll allihopa, puss / E'


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0