23:33

klockan bara rinner iväg ser jag nu. alltid jag som BARA måste kolla olika bloggar, bilddagboken, facebook, ja everything ! är ni likdana som mig ? ;-)

så istället för att det blir en film, så ska jag fixa mina naglar. det var huur längesen som helst jag fixa dom sist, att jag inte alls kommer ihåg när det var. bra minne jag har, eller så var det bara längesen det blev av.

men sitter och klurar nu samtidigt som jag bloggar, vilken färg jag ska ha ? jag vill inte ha några starka färger som jag brukar. det brukar oftast vara starkt rött, eller rosa.. inget sånt nu. det blir nog bara lite glansigt på, kanske någon stjärna eller så på någon nagel, det är väll fint ? ;-)

har ni några bra tips när det gäller nagellack ? vilka färger är som finast nu när våren/sommaren är här ?

vill ha mycket tips, och goda råd !

puss / E' ♥


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0