22:41 movie! ♥

bara att stryka över sakerna jag skrev, som jag skulle ha med i min spa-kväll ♥
eller det blev allt förutom hårinpackning.
jag tänkte såhär; eftersom jag ska springa imorgon, vid 11 (på morgonen) och sen åka till arosfortet på eftermiddagen med målvaktslaget så tänkte jag att det inte var någon större idé att tvätta håret, eftersom det endå blir hur slitet som helst varje vecka jag duschar, för varje träning. (5-6 gånger).

 

hade en liten egen idé att slå på en film, någon som man kanske har sett ? ;-)
orkar inte "förverkla" mig in i någon film just nu, så det blir någon som ligger i byrån.

håller på och moffar i mig bacon chips, och klunkar vatten gör jag också, för törsten kommer hur fort som helst när man äter något sådant torrt.
och endå när jag pratar om att äta.  när jag tar det lungt så märker jag hur min mage blir efter en hård vecka som det har varit denna vecka. jag äter hur fort som helst, även fast jag inte behöver det, alltså att jag inte alls har något att stressa för. jag sväljer nästan hela bitar, okej inte hela.. men några tuggor och sen sväljer jag. det är hur sjukt som helst. så just nu känner jag mig proppmätt, vilket kan bero på det.. *trist*

skönt att det blir att åka iväg till spanien snart ♥ där kommer jag kunna slappna av på allvar !
men duktiga jag, tar med mig böcker dit ifrån skolan som jag skrev tidigare idag. ;-)

puss / E'

om det inte blir någon mer uppdatering, så säger jag god natt nu. vi får se hur det blir.

 


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0