20:42 jag är kock !

hej alla bloggisar!

håller på att lagar mat där nere. kyckligen är i ugnen och pastan är klar. sen är min alldeles egna måltid klar !
visst är jag duktig ? ;-)

mamma,pappa, syster med pojkvän kommer hem strax, dom har varit på bio utan mig.. men umgicks med tessan & mimmi när dom drog, så inte ville jag hänga med då. världens bästa dom é !

humöret idag är på topp. lite hungrig & kramp i magen sen mimmi fick mig att verkligen asgarva. herregud, jag menar VARJE gång lyckas hon.. j*kla unge haha !

uppdatering senare, puss / E'

ska försöka hinna med att svara på kommentarerna idag, om inte, så blir det imorgon!

Kommentarer
Postat av: sandra

Det är bara bra!

vad gör du ikväll då?

Kram

2010-04-18 @ 21:31:39
URL: http://thisissandra.blogg.se/
Postat av: sandra

Idag har jag varit och kikat på sambons fotbollsmatch som vanns med 8-1 . Var även och kikar på en kamrat som spelade fotbollsmatch och dem vann med 3-1



vad gör du ikväll då?

Kram

2010-04-18 @ 21:33:12
URL: http://thisissandra.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0