17:21 härlig dag !

Hej alla underbara läsare!

Hoppas ni har haft en lika bra dag som mig !

min dag har bestått för det mesta av skolan såklart, som nästan tog upp hela dagen. men lite tid vart det över, så jag,elin & elin drog till *hemligt* och fixade lite saker inför sara som fyller år på fredag, men vi ska fira henne imorgon. hur kul som helst ! efter vi var klara med det, så var det bara att vänta på mimmi som jag skulle fixa sommarjobb med. så länge som jag satt och vänta på henne, så satt jag bara och njöt av den häärliga solen som värmde på mig. det var hur skönt som helst. värmen börjar komma mer och mer. me like ! iallafall så gick vi till ungefär 10 olika ställen. men antingen var det sent, eller så behövde dom inga. men SISTA stället vi gick på, så möttes vi av en kille, eller vi pratade med honom. och han ville så gärna att vi skulle jobba där MEN att han skulle först läsa våra ansökningar, CV-pappret. så vi lämna in, ifrån mig, mimmi & tessan. HOPPAS HOPPAS ! vill inte hoppas för mycket heller, eftersom vi inte har någon aning om vad han kommer säga när vi ska dit på onsdag igen.

tycker ni också att det är lika härligt att våren är här, och snart sommaren också, bloggläsare ? ;-)

en sak som jag alltid saknar efter en kall & trist vinter, det är helt klart värmen! hmm, något mer har jag nog inte att berätta just nu. eller jo just ja. jag hade utvecklingsamtal idag. det gick hur bra som helst. som vanligt kan jag nästan bara säga. har världens bästa mentor, hon är hur snäll & bra som helst. är hur glad som helst att jag har henne som mentor, underbart ! hon förstår en på alla sätt och vis, och hjälper en med vad som helst. hur bra som helst. och man kan prata med henne om precis vad som helst. det är bra att det finns såna lärare också ;-)

har packat klart inför träningen, så nu väntar jag bara på att pappa ropar att vi ska åka. men under tiden ska jag försöka ta min tid att svara på kommentarerna. vi får se om jag hinner med alla, (vet inte hur många det är), så ska kolla det.

puss / E'


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0