17:17 spanien!



härligt bild va ? ;-)

den här bilden togs i spanien-09. jag åkte dit med mina 2 kusiner, som är vuxna. och sen med min morfar & hans sambo. min morfar och hans sambo hade varit i sverige ett tag och skulle åka tillbaka efter 2 veckor, då jag & mina kusiner hängde med. hur härligt som helst!

anledningen till varför jag lägger upp just den här bilden är för att jag längtar hur mycket tills värmen verkligen kommer. det börjar bli smått varmt, men jag menar så varmt så man kan bada & gå i bikini. en skön känsla, och också att vi ska dra till spanien precis om en månad. det roliga med det är att min morfar har ingen aning om att vi ska ner, vi ska överraska honom & hans reaktion ska bli väldigt kul att se haha !

dom som hänger på då blir: mamma, pappa, syster, morbror, morbror's fru ella ,zacke & izac. jätteskoj !
då blir det sån värme jag vill ha. sola, bada & bara ta det lungt.
men måste ta med mig lite böcker och sådant till spanien ifrån skolan. måste plugga där, eftersom när jag kommer hem så väntas ett prov som jag ska göra. ett prov om islam tror jag. vi har blivit indelade i grupper, och olika grupper får olika religioner. min grupp fick islam har jag för mig. i slutändan ska vi redovisa i en halvtimme. ska bli kul och se hur det slutar ;-)

 

tyckte det var dags att lägga in en bild, så det fick bli en gammal på mig när jag var i spanien.

i hope you like it ;-) 

nu blir det att överföra massvis med bilder till hårdisken. nu är det rensning som gäller!


ha en mysig lördag, puss / E'

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Har precis kommit hem från svärföräldrarna där vi spenderat hela eftermiddagen!

Hur ska du spendera din kväll då?

Kram

2010-04-24 @ 20:44:49
URL: http://thisissandra.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0