16:12 my day ! ♥

Hej alla fina bloggläsare !

 

Ännu en avklarad dag i skolan. en väldigt kort dag kan man väll säga. dagen började kvart över 9 och slutade 10 över 1, så det var en hur bra dag som helst. och nog om min korta dag i skolan, så hur härligt är det inte att solen skiner på allvar nu ? jag blir som en ny människa när solen tittar fram och verkligen värmer. det är något jag verkligen har längtat till. har ni också det, bloggläsare ?

jag och elin umgicks efter skolan eftersom vi för en gångsskull slutade samtidigt. så vi drog hem till mig och pratade hur mycket som helst. en sak som vi alltid gör, och även om vi umgås varje dag i skolan så har vi alltid något som vi måste prata om. haha ! hon har också skrivit svaren till no-förhöret som är på torsdag för min grupp. hur snällt är inte det ? ♥ underbaraste ! så nu är det bara att plugga in dom frågorna, och sen imorgon ska jag höra lite med min no lärare om mitt betyg och så. vill verkligen nå det betyget som jag har tänkt mig. det är klart man vill se resultaterna på pappret som man får när sommaravslutningen är. man ska känna sig nöjd & stolt över sig själv. - all slit var fasen värt !

ja, vi får se hur det blir med det. men jag kämpar allt in i det sista, och vi har debatt i svenskan imorgon. ska bli riktigt kul att vara emot och för saker som man kanske egentligen inte är ? haha. jag, Jennifer och Tim är "för" att det ska bli åldersgräns på bloggar, och "emot" att man ska få körtkort när man är 16 år. och sen har vi Elin, Sam och Victor i en annan "del". vi alla är i samma grupp man har delat upp det så det blir enklare att jobba. väldigt smart tycker jag ♥ !

ska snart klä på mig träningskläderna och sen är det bara att dra ut och springa med tjejerna. ska faktiskt bli väldigt skönt med tanke på hur varmt det är ute. innan elin drog hem, så sa hon att det kanske var åskan som var påväg eller något sånt ? hmm, det är kvavt ute iallafall.. så det kanske hon har rätt i ? det var bra längesen det small här, och jag verkligen HATAR åskan & blixten. tycker ni samma som mig ? ;-)

puss / E' ♥   tänkte startam med en frågestund strax som kommer vara i nån dag eller så. så klura ut något som ni verkligen vill få svar på. svaren kommer jag lägga ut som ett inlägg på bloggen. lycka till ! ♥

INGEN fråga är fel !

& tack för alla kommentarer ! forsätt ;-)


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0