11:19



(bjussar på en bild på mig och mimmi som togs i vintras)



God morgon
!

eller god morgon kanske det inte är, men för mig och mimmi är det. vi vaknade ungefär för en halvtimme sen. skönt att sova på helgerna och speciellt efter en väldigt jobbig vecka med mycket läxor som har följt med hem också som MÅSTE göras. jag orkar verkligen inte tänka mig in i det nu! så ska ta tiden idag, iallafall mer än halva dagen med att umgås med mimmi. halv 1 blir det rönnby-iksu på tv. längtar ! vi får se vad tiden tar vägen nu innan matchen börjar, men vi har tänkt på att ta en skön promenad med chica innan. vi får se hur det blir.

brrr, känner att det drar kallt nu. fönstrerna är öppna på det första läget och usch var det drar kallt. dags att stänga! annars blir det ännu mera förskylning och det har jag absolut inte tid med när det är mindre än en månad kvar tills göteborg. nu är det TRÄNA som gäller!


Kommentarer
Postat av: En Romantisk Saga

Fin bild :)

2010-04-18 @ 09:52:30
URL: http://enromantisksaga.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0