09:54

Hej alla fina bloggläsare !

Hoppas ni hade en lika fin & bra fredag som jag hade. min fredag spenderades på skoldansen, som det var hur kul som helst på. i början var det lite små segt, men vi kom igång efter ett tag ! då vart det hur kul som helst, och vissa låtar som; svennebanan, hej hej monika och sådana som är så gamla, eller klassiska kom fram och vad vi sjöng halsen av oss. då kan ni tänka er att jag är glad över att jag har kvar min röst idag, även fast jag inte trodde det igår haha. tyvärr, så glömde jag min kamera igår, så jag har inga snygga bilder på oss innan skoldansen, alltså när vi fixade oss. men det var jättekul, och jag fick låna kläder av elin. tur att vi har samma storlek, systrar som vi är haha ;-)

 

lite saker blev lösta också igår, så nu är allt fine känns det som. härligt de !

idag blir det att dra in till stan med mami & papi och köpa en ny mobil till mig. det är som en "belöning" över att jag är duktig i skolan osv.. och att jag har fått lov och ha mamma's gamla mobiler, inte alls kul. men nu ska jag ha en bra mobil, mycket utrymme, så man kan ha låtar. ja just ja, elin tog kort på oss igår, så hon skickar nog över dom till mig på måndag i skolan, och sen laddar jag upp dom här.

fast FÖRST rensa hårdisken.. hoppas ni får en underbar lördag, så uppdaterar jag mera sen!

puss / E'

dålig uppdate=mycket läxor i skolan, så det kommer nog bli så igen i veckan eftersom jag tränar så pass mycket, och har förhör & prov i skolan. bara så ni vet ! & tack för alla fina kommentarer, forsätt med det!

ska ta mig an att svara på dom bara 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt att höra, här är det toppenbra!

Vad händer annars idag då?

Kram

2010-04-24 @ 10:00:13
URL: http://thisissandra.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0